Klanttevredenheidsonderzoek door USP

Geplaatst op door Detty Brink

In juni en juli 2016 laten wij een klanttevredenheidsonderzoek doen. We schakelen daarvoor een onderzoeksbureau in: USP uit Rotterdam.

Vragen over nieuwe woning en/of ingediende reparatie
Het onderzoeksbureau doet onderzoek onder onze huurders die in de afgelopen maanden zijn verhuisd of een reparatie in hun woning hebben gehad. We willen graag weten hoe zij onze service hebben ervaren, wat we goed doen en ook beter kunnen doen. Want dat is ons doel met dit onderzoek: met de feedback van onze huurders onze dienstverlening verder verbeteren.

Onderzoek per e-mail of telefonisch
Onderzoeksbureau USP verstuurt deze week de onderzoeksvragen per e-mail naar huurders. Mocht het nodig zijn, dan worden er ook telefonische enquêtes gedaan. De adresgegevens heeft Woonborg doorgegeven. Deze worden alleen voor dit onderzoek gebruikt.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over het onderzoek, laat het ons weten. Mail naar of bel ons op (0592) 30 36 00.