klanttevredenheidsonderzoek Aedes en Woonborg

Start klanttevredenheidsonderzoek

Geplaatst op door Onbekende gebruiker

Woonborg doet mee met een landelijk onderzoek om de prestaties van woningcorporaties in beeld te krijgen; een benchmark. Dit onderzoek is, evenals het vorige jaar, het initiatief van koepelorganisatie Aedes en de woningcorporaties. Bij het onderzoek wordt ook de kwaliteit van dienstverlening onderzocht; hoe tevreden bent u als huurder. Uw mening willen we graag weten!

Het onderzoeksbureau USP Marketing Consultancy voert het onderzoek uit in opdracht van Aedes, de deelnemende corporaties waaronder ook Woonborg. Vanaf volgende week kunt u gebeld worden of vindt u een e-mailbericht waarmee u online een vragenlijst kunt invullen.

Bent u huurder van Woonborg en
- heeft u recent een reparatieverzoek ingediend;
- of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Woonborg
- of is aan uw woning onlangs planmatig onderhoud uitgevoerd

dan kunt u gebeld worden of een e-mailbericht ontvangen van USP. Uw mening telt. Daarom vragen wij uw medewerking bij dit onderzoek. Het staat u natuurlijk vrij om uw medewerking al dan niet te verlenen. Uw gegevens wordt vertrouwelijk behandeld en de uitkomsten van het onderzoek worden geanonimiseerd verwerkt. Hoe meer huurders de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

De resultaten van het landelijk onderzoek rondt Aedes in november van dit jaar af. Graag delen wij dan met u de uitkomsten via de website en ons bewonersblad.

Meer informatie vindt u hier>