Klanttevredenheidsonderzoek 2018 van start

Geplaatst op door Detty Brink

Woonborg doet weer mee met een landelijk onderzoek onder woningcorporaties. Wij willen daarmee onze prestaties in beeld krijgen. Dit onderzoek gebeurt elk jaar. Het is een initiatief van Aedes, de koepelorganisatie van woningcorporaties.

Onderzoek door onderzoeksbureau USP

Het klanttevredenheidsonderzoek gaat over de kwaliteit van onze dienstverlening. Onderzoeksbureau USP Marketing Consultancy voert het onderzoek uit. Tussen 12 maart en half juni 2018 kunt u als huurder van Woonborg hierover een telefoontje of mail krijgen.

Welke huurders worden benaderd?

U wordt alleen gebeld of gemaild als u:
- een reparatie in huis heeft gehad
- u onlangs bent verhuisd
- er aan uw woning onderhoud is gedaan

Uw mening doet er toe

Wij vinden uw mening heel belangrijk. Met uw ervaring kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Daarom hopen wij dat u aan dit onderzoek meedoet. Maar natuurlijk is het niet verplicht.

Vertrouwelijk en anoniem

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en uw reactie blijft anoniem. De resultaten van het onderzoek zijn in november 2018 bekend. Wij delen de uitkomsten dan via de website en het huurdersmagazine.

Meer weten?

Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag hier: Veelgestelde vragen klanttevredenheidsonderzoek. Heeft u verdere vragen over dit onderzoek, bel of mail met Thea Lourens, manager Woondiensten, via .