klachten

We doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het een keer gebeuren dat u vindt dat we niet goed op uw reparatie- of onderhoudsverzoek reageerden. Of dat u vindt dat een van onze medewerkers u niet netjes behandelde.

Klacht doorgeven

Heeft u zo’n klacht? Laat het ons  weten. Neem daarvoor contact op met onze afdeling Woondiensten via het contactformulier. Wij nemen dan contact met u op.

Bent u met onze reactie of oplossing niet tevreden, dan kunt u dat schriftelijk laten weten aan de manager Woondiensten. Wordt u het dan ook niet eens? Dan kunt u uw klacht schriftelijk melden bij onze directie. Ook hiervoor kunt het contactformulier gebruiken.

Regionale Geschillen Commissie

Bent u het niet eens met Woonborg over een klacht of komt u er niet uit, dan kunt u terecht bij de Regionale Geschillen Commissie. Deze commissie bestaat sinds 1994 en is ingesteld op initiatief van woningcorporaties in Groningen en Drenthe. U vindt meer informatie bij 'documenten'. Het adres van de Regionale Geschillen Commissie is Postbus 2103, 7801 CC Emmen.