Ga naar de inhoud

Voor veel van onze huurders was 2022 een moeilijk jaar. Inflaties en de hoge energieprijzen hakten er flink in. En de wachttijden voor woonruimte zijn lang. Wij willen als woningcorporatie iedereen een goed thuis bieden. Een thuis betekent een leefbare woonomgeving, zowel fysiek als sociaal. Daarbij zoeken we de samenwerking met gemeenten, zorgpartijen, leveranciers en andere partners. Als we goede afspraken maken en nakomen bereiken we samen zoveel meer. We streven daarbij naar inclusiviteit. Een samenleving waar plek is voor iedereen, mensen kunnen meedoen en zich thuis voelen.

De verduurzaming van ons woningbezit heeft nog meer prioriteit gekregen. En hiermee gaan we door in 2023 zodat we nog meer huurders kunnen helpen om grip te krijgen op hun energielasten.

We stelden in het voorjaar van 2022 ons Koersplan vast. De belangrijkste resultaten staan in dit jaarverslag genoemd. In ons jaarverslag leest u niet alleen wat we hebben gedaan. U leest ook waar we mee bezig zijn en wat we gaan doen. We delen dit graag met u.

Ons jaarverslag over 2022 kunt u online lezen en bekijken.

Liever de infographic bekijken? Klik dan hier.